ДОЛІФМП :: Завдання на канікули

http://dolifmp.dp.ua/?id=147
Надрукувати сторінку

Завдання на канікули літо 2020

УВАГА!!!  Поки є час, подумайте над темою майбутньої наукової (творчої) роботи і заповніть форму за наступним посиланням

Завдання на канікули 

8 клас

Фізика:

 Геометрія: 

Географія. Подумати над відповідями на питання до Турніру юних географів

  • Повторити блок "Топографія. Картографія" (6 клас).
  • Повторити загальні географічні закономірності. Фізичну географію материків та океанів, зокрема материку Євразія (Тектоніка, геологія, рельєф, природні ресурси - корисні копалини, лісистість, водні ресурси, грунти, тваринний та рослинний світ; та природні умови - клімат, кліматичні пояси, закономірності розподілу вологи та тепла відносно географічної широти, агрокліматичні пояси)

Укр.літ  

Зар.літ

Інформатика. Розробити проект у середовищі  розробки Scretch.

9 клас

Поч. аналізу

Алгебра 1 2 3 4 5

Хімія

Географія.  Подумати над відповідями на питання до Турніру юних географів

  • Повторити природні ресурси України (корисні копалини, лісистість, водні ресурси, грунти, рослинний та тваринний світ) та природні умови України ( клімат, кліматичні області та підзони, рельєф - головні височини та низовини, тектоніка, геологія)
  • Повторити за картою номенклатуру об’єктів України та їх місцезнаходження - області та їх адміністративні центри, головні родовища, райони та басейни видобутку корисних копалин, головні водні об’єкти України ( головні річки, ліві та праві їх притоки, озера, моря, затоки, лимани, водосховища та канали), національні парки, заповідні території та інші об’єкти рекреації.
  • Повторити блок Населення. Кількість населення, густота, природній та механічний рух населення. Статевий та віковий склад населення (статево-вікові піраміди, типи відтворення населення). Етнічний та релігійний склад населення. Зайнятість населення. Структура зайнятості.Безробіття. Еконічно активне та економічно неактивне населення.

Укр.літ.

Зар.літ

Інформатика (програмування)

  • Слідкуйте за змаганнями на сайті e-olymp.com.
  • Самостійно розібрити роботу з мікроконтролерами (Arduino обо інші). Зробити проект з мікроконтролером. Можна використати online симулятор (наприклад https://www.tinkercad.com/).

Інформатика (технології). Зробити власний відеоролік.

10 клас

Геометрія:

Фізика: тут

Географія.  Подумати над відповідями на питання до Турніру юних географів

  • Повторити секторальну структуру господарства - первинний, вторинний та третинний сектори економіки та галузі, що до них входять.
  • Населення. Кількість, щільність, закономірності розміщення. Природній та механічний рух населення. Вікова та статевв структура населення - статево-вікові піраміди, їх види, типи відтворення населення. Етнічний та релігійний склад населення.
  • Фізична географія материків та океанів. Регіональні особливості розміщення родовищ корисних копалин. Основні форми рельфу та тектонічні структури. Закономірність розподілу тепла та вологи на планеті. Клімат. Кліматичні пояси. Агрокліматичні пояси. Природні зони. Основні види рослин и тварин різних природних зон. Сільськогосподарські регіони. Регіональні особливості культурних рослин та тварин.
  • Номенклатура географічних об’єктів світу (країни, їх столиці, водні об’єкти, форми рельєфу, тектонічні структури та інше)

Хімія: Зошит на друкованій основі - виконати уроки №57, 60,61,62,63,64

Укр.літ.

Зар.літ

Інформатика (програмування).  Слідкуйте за змаганнями на сайті e-olymp.com

Інформатика (технології). Зробити презентацію на тему: "Алгоритми на графах". Пояснення повинно бути надано за допомогою анімованого графу. Навести приклади.

  • Пошук в глибину.
  • Пошук в ширину.
  • Визначення найкоротшого щляху в графі.
  • Алгорить Дейкстри.
  • Алгоритм Флойда - Уоршилла

11 клас

Геометрия: 

Початки аналізу:

Алгебра (11-Б): 

Фізика:

Географія.   Подумати над відповідями на питання до Турніру юних географів

  • Повторити блок "Топографія. Картографія". Вирішення топографічних та геодезичних задач. Прийоми роботи з топографічними картами різних масштабів. Номенклатура топографічних карт. Способи картографування. Критерії вибору способу картографування для карт різної тематики. Класифікація карт за тематикою, користуванням, змістом, тощо.
  • Економічна географія України та світу. Галузева структура економіки. Особливості та чинники розміщення господарств. Регіональні особливості розміщення господарства та формування галузевої структури економіки.
  • Фізична географія України та світу. Основні форми рельєфу та види ландшафтів. Теконічні структури. Кліматичні умови. Закономірності географічної оболонки (волога, тепло, тощо). Природні зони. Зональна та висотна поясність. Основні форми охорони природи.
  • Географія населення. Кількість, щільність, розміщення. Агломерації України та світу. Статевий та віковий склад населення. Природній та механічний рух населення. Етнічний та релігійний склад населення. Найбільші етноси. Мовні сім’ї та групи. Народ, етнос, нація. Набільші релігійні конфесії.
  • Номенклатура географічних об’єктів України та світу. Країни, регіони, адміністративний поділ, водні об’єкти, форми рельєфу, тектонічні структури та інше.
  • Глобалістика. Геополітика. Міжнародні відносини та організації. Програма сталого розвитку. Глобальні проблеми людства.

Хімія

Астрономія:

Укр.літ.

Зар.літ

Інформатика (програмування)

1. Розробити графічну версію додатку Game Dice (Засоби розробки:- мова програмування - Java; - інтегроване середовище розробки програмного забезпечення - IntelliJ IDEA; - платформа графічного інтерфейсу - JavaFX.)

Формулювання правил додатку дивитися в завданнях і на стрічці Google-класу: 

  • Завдання-2 з кубиками v.1.docx.
  • Коментар до реалізованих проектів - Кубики-v1.txt.
  • Завдання Кубики-v2.docx.
  •  1. Сценарій гри Game Dice - ЗАВДАННЯ НА КАНІКУЛИ.txt.
  •  1. Сценарий игры Game Dice (скріншоти).
  •  Уподобання для викреслювання в таблиці результатів.txt.
  •  Другое решение для определения Small Straight.docx.
  • - в якості алгоритмічної основи використати власну версію консольної реалізації, яка була розроблена в навчальному процесі.
  • - вся документація платформи JavaFX надана в завданнях і на стрічці Google-класу.

2. Розробити власний проект - навчальна, тестуюча, ігрова або інша програма. При цьому знадобиться досвід використання панелей компонування і компонентів з проекту Game Dice.

Інформатика (технології).    Опублікувати власний сайт. Заповнити форму https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd1GQFjQx9nsSwq70AScuPmoBkoVyKYt0Iu9R0vz-DJClZoiA/viewform?authuser=0.

Завдання на період карантину

Всім ліцеїстам! Завдання на період карантину.

УВАГА!!!  Поки є час, подумайте над темою майбутньої наукової (творчої) роботи і заповніть форму за наступним посиланням (строк до 03.04.20)

УВАГА!!!  ДніпроТV запускають спеціальний освітній проект "Відеоурокі для старшокласників". Попереду у школярів - ЗНО, тому час карантину варто використовувати з користю для підготовки до тестування за ключовими предметів. Відеоуроки можна буде подивитися у прямому ефірі телеканалу ДніпроТV, який транслюється в кабельних мережах Дніпра, або в онлайн-трансляції на YouTube - каналі

Розклад уроків

  8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
Історія і право
 
Дата Клас Історія
України
Всесвітня
історія
Домашнє
завдання

12.03

8 -А

8-Б

+

-

Конспект параграфу 26, 27
Есе на тему :
«Доба Руїни в історії України»

13.03

8-Б

-

+

Параграф 22
Творче завдання на тему :
«Промислова революція»

19.03

8-А

8-Б

+

-

Конспект параграфу 29,30
Зробити карту: «Українські землі
в другій в 20-90-х рр. ХVIII ст»

20.03

8-А

-

+

Параграф 22
Реферат на тему :
«Промислова революція»

 Історія України - підготуватися до контрольної роботи за параграфами 22-26

Правознавство - підготуватися до контрольної роботи за параграфами 7-10

З питаннями звертатися на електронну пошту: kletsvk@gmail.com

 Історія України - підготуватися до контрольної роботи за параграфами 27-29; зробити конспектпараграфів 30-31

З питаннями звертатися на електронну пошту: kletsvk@gmail.com

 Всесвітня історія - підготуватися до контрольної роботи за параграфами 13-18

З питаннями звертатися на електронну пошту: kletsvk@gmail.com

 Інформатика

(технології)

 

1.     До 16.03.20 на електронну пошту ліцею dolifmp.kzo@gmail.com
вислати сценарні заявки.
2.     До 23.03.20 зробити і вислати на пошту ліцею сценарій як писати.
Обов’язковими елементами сюжету (особливо для ігрового фільму)
будуть:

  •        зав’язка (служить для першого знайомства з героями і основними сюжетними лініями);
  •        експозиція (розвиток дії, основних сюжетних ліній, конфлікту);
  •        кульмінація (найвища точка розвитку дії, найбільш напружений момент);
  •        розв’язка (підсумок розвитку основного конфлікту і сюжетних ліній).

3.     Після закінчення вимушених канікул представити змонтований відеофільм

31.03.20. Всім учням 8 класу підключитися до курсу Інформатика (технології) по коду
Код курса   oxnugag.
Всі завдання необхідно здавати в середовищі курсу і там же будуть публікуватися теоретичні матеріали і завдання .
01.04.20. 8 клас "сценарна заявка" і "сценарій" вже потрібно здавати всім. Кожен член команди повинен здати ці матеріали. Неділя 05.04.20 - останній строк. Після цієї дати роботи прийматися не будуть. У зв’язку з карантином виникають складнощі для роботи з відео. Тому, хто вже зробив, чекаємо на посилання на ролик, розміщений у хмарних сховищах. Хто ні, цю частину роботи відкладемо на час, коли таку роботу можна буде продовжити.
 

1. Зробити практичні роботи №1-3 (методичка)
2. Підготуватися до перевірочної роботи по тегам HTML.
3. Створити сайт обраної країни із 3-4 гіперсторінок із ілюстраціями. Форматування сторінок зробити за допомогою таблиці.
На сторінках повинна бути навігація по сайту
3.1. Рамку таблиці можна задати атрибутом border
тега <table border="1">
3.2. Для об’єднання двох і більше комірок в одну
використовуються атрибути colspan і rowspan тега <td>. Атрибут colspan встановлює число комірок
що об’єднуються по горизонталі.
Аналогічно працює і атрибут rowspan, з тією лише відмінністю, що об’єднує комірки по вертикалі.
Перед додаванням атрибутів перевірте число комірок у кожному рядку, щоб не виникло помилок.
Так, <td colspan = "3"> замінює три комірки,
тому в наступному рядку повинно бути три тега
або конструкція виду <td colspan = "2" >
Якщо число комірок у кожному рядку не співпадатиме, з’являться порожні фантомні осередки.

4.     Після закінчення вимушених канікул представити сайт.

  • 5. Всім, хто бажає навчитись створювати професійні сайти і отримати безкоштовно сертифікат рекомендуємо :
    пройти курс Основи Web UI розробки на платформі PROMETHEUS
  • або курс Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі EdEra

31.03.20. Всім учням 10 класу підключитися до курсу Інформатика (технології) по коду
Код курса   qfauhne.
Всі завдання необхідно здавати в середовищі курсу і там же будуть публікуватися теоретичні матеріали і завдання .
 До 03.04.20 підготувати до захисту особистий сайт і надіслати у вигляді архіву до курсу Інформатика (технології) на google classroom.

 Інформатика

(програмування)

 1. Взяти участь у змаганні на e-olymp з 11.03-17.03.20 (розгалудження - 2).
2. Виконати завдання на с. 270, табл.13.2
3. Самостійно розібрати роботу з оператором
багатоваріантного вибору (case),
підручник c.263-264.
4. Взяти участь у змаганні на e-olymp з 16.03-23.03.20
(оператор багатоваріантного вибору).
Програми повинні бути у зошиті і на сайті.
5. Взяти участь у змаганні на e-olymp з 23.03-31.04.20
(8 клас, різне).

31.03.20. Всім учням 8 класу підключитися до курсу Інформатика (програмування) по коду
Код курса fhaujpw

Всі завдання необхідно здавати в середовищі курсу і там же будуть публікуватися теоретичні матеріали і завдання .

В курсі опубліковано тест з теми "Розгалудження" Термін виконання - 05.04.12

06.04.20. Переглянути презентацію "Cycles.pptx" наведену у додатку.
За підручником для 8 класу вивчити $14.1, с. 276. Виконати вправи 1;1 а.
Виконати завдання, наведені у таблиці (презентація), № завдання - Ваш № у журналі.
Виконані завдання надіслати у вигляді файлів Прізвище.pas через googleclassroom. Термін виконання - 12.04.20

.

1. Взяти участь у змаганні на e-olymp з 15.03-22.03.20 (Підпрограми для 9 класу).

2. Взяти участь у змаганні на e-olymp з 23.03-30.03.20 (Факторизація чисел (розкладання чисел на прості множники). Прості числа).

31.03.20. Всім учням 9 класу підключитися до курсу Інформатика (програмування) по коду
Код курса lkux34l

Всі завдання необхідно здавати в середовищі googleclassroom і там же будуть публікуватися теоретичні матеріали і завдання .

07.04.20. Останній термін здачі завдання. (Завдання. (здавати файли кодів розв’язанних задач і розв’язки ребусів, в назві файлу обов’язково вказувати назву групи і номер задачі (наприклад Прості математичні ребуси-2)) )

 Підготуватись до контрольної роботи за питаннями (у формати *.txt).

Для бажаючих поглиблено вивчити об’єктно-орієнтовану мову програмування JAVA

Всі подальші завдання публікуються в googleclassrum (код: ffm52vi). Там же і здавати розв’язки і надсилати виконані завдання.

 

 Самостійно вивчити матеріал з підручника для 11 класу авторів Руденко, Речич, Потієнко $$ 12.1-12.4. Письмово виконати завдання на с. 235 і надіслати до курсу Інформатика (програмування) на google classroom.

30.03.20. В курсі "Інформатика (програмування)" опубліковано тести, відповідь на які необхідно надати до 05.04.20.

06.04.20. Опубліковане завдання на google classroom "Самостійно вивчити матеріал з підручника для 11 класу авторів Руденко, Речич, Потієнко $$ 12.5.
Письмово виконати завдання для самостійного виконання на с. 239", термін виконання 14.04.20.

 Зарубіжна література

 

1. Прочитати сторінки підручника 184-204
2. Зробити опорні конспекти:
«Луїс де Гонгора-і-Арготе: життя і творчість»
«Джон Донн: життя і творчість»
3. Написати ідеї віршів цих авторів
4. Зробити опорні конспекти:
«Класицизм» стор. 190-192
«Мольєр: життя і творчість» стор. 193-195
5. Подивитися фільм Крістіана де Шалонжа «Міщанин-шляхтич» 2009 р. («Мещанин во дворянстве») на оцінку 12 балів

6. Відповісти на питання із залученням тексту (стор. 195-204):
1. Яку характеристику дають Журденові артисти на початку п’єси?
2. Як характеризують самі актори свою роботу? У чому її гарний та поганий бік?
3. На чому зосереджений Журден, коли він вийшов подивитися жарт?
4. Надайте недотепні судження Журдена про мистецтво?
5. Який характер у пісеньки, що подобається Журдену?
6. Чим заохочують Журдена до навчання музиці й танцям?
7. Яких учителів наймав Журден?
8. Як Журдена переконують, що музика й танці найважливіші у світі? А ви з цим погоджуєтесь?
9. Як автор висміює вчителів і процес навчання, запропонований ними у логіці, орфографії, риториці?
10. Які риси висміюються в Журденові? Де він виявляє обмеженість та упертість?

Питання до вчителя за електронною адресою: yelena2003@ukr.net

01.04.20. Завдання на карантин 2 (присилати на почту: yelena2003@ukr.net до 17 квітня) тут

01.05.20. Завдання на карантин 3 (присилати на почту: yelena2003@ukr.net 20 травня) тут

 Завдання для самостійної роботи із зарубіжної літератури
1. Прочитати п’єсу Ібсена «Ляльковий дім» («Кукольный дом») у повному варіанті
2. Подивитися фільм Патріка Гарленда «Кукольный дом» 1973 року з Єнтоні Хопкінсом та Клер Блум у головних ролях на оцінку 12 балів
3. Відповісти на питання із залученням тексту:
Дія 1
1. Про який достаток свідчить кімната Хельмерів?
2. Який характер у Нори?
3. Як Нора ставиться до грошей?
4. Чи насолоджується родина?
5. Я кий достаток у подруги Нори Кристини?
6. Яка історія трапилася з чоловіком Нори? Чому він хворів? Чому поправився?
7. Як склалася доля Кристини?
8. Яке Відношення у Торвальда до роботи.
9. Як поводила себе Нора у скрутний час?
10. Про о мріє Нора?
11. Хто такий Крогстад. Які у нього характеристики?
12. Чому так радіє Нора? Покажіть її безпосередність.
13. Чи допомагає Нора Кристині? Як? Як її це характеризує?
14. Який конфлікт переживає Нора, слухаючи Крогстада?
15. У чому замішаний Крогстад? Чому?
16. Доведіть, що у сприйнятті Торвальда Нора і Крогстад схожі. Як його це характеризує?
Дія 2
1. У яких стосунках Нора та її няня Анна-Марія?
2. Що повідомля. Нора фру Лінне про доктора Ранка? У яких стосунках вона з ним?
3. Як Нора та її чоловік спілкуються?
4. У яких стосунках Хельмер і Крогстад?
5. Яким виглядає для нас Крогстад, коли Нора просить його не звільняти Хельмера?
6. Яку нову вимогу висуває Крогстад після звільнення?
7. Чому Крогстад каже, що Хельмер зробить це для нього?
8. Чому фру Лінне може вмовити Крогстада забрати листа із звинуваченням Нори у злочині?
Дія 3
1. Що ми дізнаємося про стосунки фру Лінне і Крогстада в минулому?
2. Що і чому фру Лінне пропонує Крогстаду?
3. Що вирішує фру Лінне стосовно листа про підробку підпису батька Норою?
4. Покажіть, що на словах Хельмер готовий усим пожертвувати заради Нори, а насправді - ні.
5. У чому Хельмер обвинувачує Нору?
6. Як швидко змінюється Хельмер, отримавши документ, що звинувачує Хельмерів у підробці підпису?
7. У яких словах він починає швидко розуміти жертву Нори заради нього, її чоловіка?
8. Я тепер Хельмер ставиться до Нори?
9. Яка реакція Нори на цю ситуацію?
10. Що було не так в житті Нори до цього моменту в її новому розумінні? Що змусило її це зрозуміти?
11. Що тепер хоче Нора зробити в житті? Чому?
12. Проти яких законів виступає Нора?
13. Чи готовий Хельмер до вчинку Нори?
14. Чому Нора більше не може любити Хельмера? На яке чудо вона сподівалась?
15. Чи можливе продовження їхнього шлюбу?
16. Порівняйте кожного героя на початку і в кінці п’єси. Хто змінився з мінусу на плюс і навпаки?
17. Який зміст є в підтексті до таких образів п’єси:
ляльковий дім
маскарадний костюм
ялинка
мигдалеве печиво
тарантела
18. Чи виправдовуєте ви вчинок Нори? Ви б так поступили? Вона переможець чи той, хто отримав поразку?
4. Напишіть ідею п’єси одним реченням.
5. Напишіть твір з планом на чернетці на одну з тем:
1. Поразку чи перемогу одержала Нора у фіналі п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?
2. Проблема сімейного щастя у п’єсі Г. Ібсена «Ляльковий дім».
6. Зробити опорний конспект «Бернард Шоу: життя і творчість» стор. 253 - 259.

01.04.20. Завдання для самостійної роботи із зарубіжної літератури. Карантин 2. тут

01.04.20. Завдання для самостійної роботи із зарубіжної літератури. Карантин 3 (здати до 20 травня). тут


1. Прочитати М. Метерлінк «Синій птах».
2. У зошитах зробити тезисний конспект с. 185- 190.
3. У підручнику на с. 191 є перелік кінофільмів. Оберіть один із запропонованих фільмів, перегляньте та напишіть відгук.
1. Надіслати до 16.03 на пошту (lauvind@gmail.com) есе « Література постмодернізму: переваги, недоліки, особливості (на прикладі твору М. Павича)».
2. Прочитати роман «Крадійка книжок». Зробити цитатну характеристику (на аркуші А4).
 Українська література


1. У зошитах написати відгук на твір О. Думанської «Школярка з передмістя».
2. Прочитати повість Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути».
3. Дібрати із повісті та записати у зошит цитатну характеристику образів героїв (Славка, Юлька, Стефка, Лілі).

 

 


Творчість Т.Шевченка
1. У зошитах написати відгук на твір «Назар Стодоля».
2. Написати тезисний конспект с. 204-221.
3. Прочитати «Кавказ», «І мертвим, і живим...» .
4. Вивчити фрагмент із твору «І мертвим, і живим...»:
Доборолась Україна
До самого краю.
Гірше ляха свої діти
Її розпинають
Заміс[т]ь пива праведную
Кров із ребер точать.
Просвітити, кажуть, хочуть
Материні очі
Современними огнями.
Повести за віком,
За німцями, недоріку,
Сліпую каліку.
Добре, ведіть, показуйте,
Нехай стара мати
Навчається, як дітей тих
Нових доглядати.
Показуйте!.. за науку,
Не турбуйтесь, буде
Материна добра плата.
Розпадеться луда
На очах ваших неситих,
Побачите славу,
Живу славу дідів своїх
І батьків лукавих.
Не дуріте самі себе,
Учітесь, читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь.
Бо хто матір забуває,
Того бог карає,
Того діти цураються,
В хату не пускають.
Чужі люди проганяють,
І немає злому
На всій землі безконечній
Веселого дому.
Я ридаю, як згадаю
Діла незабуті
Дідів наших. Тіжкі діла!
Якби їх забути,
Я оддав би веселого
Віку половину.
Отака-то наша слава,
Слава України.
1. У зошитах зробити конспект з теми: "Альманах «З-над хмар і з долин». Угруповання «Молода муза»" .
2. Укласти хронологічну таблицю «Життя і творчість Лесі Українки» (у зошитах).
3. Вивчити напам’ять вірш Лесі Українки «Contra spem spero».
4. Рекомендовано пройти курс «Українська мова та література. Підготовка до ЗНО» на сайті https://prometheus.org.ua/zno/ або https://www.ed-era.com/zno/

 


 1. Законспектувати с. 209-210.
2. Прочитати с. 210-220.
3. Прочитати роман у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай». У зошитах зробити цитатну характеристику.
4. Вивчити напам’ять одну поезію Ліни Костенко («Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера...», «По сей день Посейдон ...»).
5. Рекомендовано пройти курс «Українська мова та література. Підготовка до ЗНО» на сайті https://prometheus.org.ua/zno/ або https://www.ed-era.com/zno/
 Українська мова

 8-А, 8-Б Підручник Пентилюк М.І., Омельчук С.А., Гайдаєнко І.В.:
Параграф 28. Вправи 293, 295, 296
Розвиток мовлення: вправи 302 (письмово завдання після тексту), 303.
Параграф 29. Вправи 307, 311, 315.
Повторити теми: «Однорідні та неоднорідні означення», «Вставні слова, словосполучення, речення».

Виконані завдання відсканувати, або зробити якісну фотографію і відправити на електронну адресу вчителя Zharko_s@i.ua до 03.04.20

 9-А, 9-Б Підручник Заболотний О.В. Українська мова: підручн. для 9 кл. - 2009 (скачати ел.варіант)
Ст.147-151, вправа 286, 290, 293, 297.
Підручник Авраменко О. Українська мова: підручн. для 9 кл. - 2017
Параграфи 33-34, ст.116, вправа 1 (усно), вправи 4, 5 (письмово), Культура мовлення стр. 119-123.
Стр.121, вправа 2, стр. 123 вправа з будиночком.
Конспект теми «Написання складних прислівників».
Завдання. Запишіть, опускаючи дужку.
З/роду/віку, рано/пораненьку, по/київськи, по/середині, по/троє, на/всі/біч, до/чиста, в/мить в/основному, на/провесні, на/диво, на/троє, до/речі, де/не/де, що/сили, ані/трохи, казна/де, раз/у/раз, гарно/прегарно, с/під/тишка, мимо/хіть, часто/густо, сам/на/сам, по/одинці, по/можливості, без/кінця/краю, без/вісти, по/перше, по/святковому, час/від/часу, коли/не/коли, до/вподоби, на/віки, в/решті/решт, з/усіх/усюд, де/далі, від/тепер, з/діда/прадіда.
Написати під диктовку диктанти № 8-12, 14-16 й проаналізувати допущені помилки.

Виконані завдання відсканувати, або зробити якісну фотографію і відправити на електронну адресу вчителя Zharko_s@i.ua до 03.04.20

 1. Вправи 336, 337, 344, 345
2. Рекомендовано пройти курс «Українська мова та література. Підготовка до ЗНО» на сайті https://prometheus.org.ua/zno/ або https://www.ed-era.com/zno/
1. За правилами на с. 173 -175, 177-178 укласти схему (із прикладами) на А4.
2. Творчий проект «Наголос» надіслати на пошту (lauvind@gmail.com) до 19.03.
Нагадую, що необхідно опрацювати слова, які подані у програмі ЗНО (перелік слів із нормативним наголосом). Необхідно дібрати ілюстрації до слів, показати наголос. Це можна зробити у форматі Word / Power Point. Кожен має свою букву: А - Антонов, Б - Баштаннік, Білоус, В - Бойченко, Болотов, Вагін, Г - Гладкий, Д - Кириліна, Кириченко, Е, Є, Ж, І - Костенко, З - Кочмар, Кучеров, К - Литвин, Марченков, Л, М - Меркур’єв, Н - Пашенюк, О - Пецоляк, П - Поздєєв, Попова, Постоєнко, Р - Савич, С - Сафоненко, Т - Сивошапка, У - Суровцев, Ф - Терзі, Х, Ц, Ч - Ткач, Ш, Щ, Я - Яценко.
3. Виконати такі вправи: 382, 383,386, 390.

Рекомендовано пройти курс «Українська мова та література. Підготовка до ЗНО» на сайті https://prometheus.org.ua/zno/ або https://www.ed-era.com/zno/

 Алгебра

 

8b

     02.04.20. Вибрані задачі з параметрами ч1, ч2, ч3, ч4, ч5, ч6, ч7,
 Машинна
графіка
     завдання  

Початки аналізу

Відеоуроки з математики

 20.03.20. Початки аналізу ч1, ч2, ч3, ч4, ч5, ч6

31.03.20. Нагадуємо! Усі лекційні завдання виконувати в окремому зошиті!  ч1, ч2, ч3, ч4, ч5, ч6

Відеоурок 9 клас 13.03.20

20.03.20. Початки аналізу ч1, ч2, ч3, ч4

 Початки аналізу ч1, ч2, ч3, д.з.

02.04.20 ч1, ч2, ч3, д.з.

Комплексні числа ч1, ч2

Лінійні діференційні рівняння ч1, ч2, ч3

 Відеоурок  11 клас13.03.20

 

Геометрія

 Питання і виконані завдання відсилати на електронну адресу вчителя bogomaz.nvk28@gmail.com

02.04.20. Завдання від Полякова О.В. ч1, ч2, ч3, ч4

 

Перетворення площини, ч1, ч2, Паралельне переміщення, Центральна симетрія, Домашнє завдання.

24/03/20 Симетрія відносно прямої ч1, ч2, ч3, ч4, Домашнє завдання

04.04.20. Поворот ч1, ч2, ч3, ч4, ч5, ч6

 31.03.20. Застосування векторів при розв’язанні задач ч1, ч2, ч3, ч4, ч5
 
 Мистецтво і громадянська освіта
  Інтегрований курс «Мистецтво», 9 клас
1. Підготуватись до підсумкової контрольної роботи за розділом 1. Стилі та напрями мистецтва (підручник с.14-108)
2. Самостійно розглянути теми 17-22 (Мова,види, жанри, стилі, професії та школи у кінематографі, українське кіно) с.112-147 підручника. Вміти відповідати на питання в кінці кожного параграфа.

3. Уявіть себе кінокритиком та напишіть кінорецензію на один із запропонованих фільмів:
1. «Пірати Карибського моря: Прокляття чорної перлини», 2003 р.
2. Парк Юрського періоду, 1993
3. Кінг-Конг, 2005
4. «Аватар», 2009
5. «Тітанік», 1997
6. Інтерстеллар, 2014
7. Матриця, 1999
8. Пятий елемент, 1997
9. «Володар перснів (2001-2003)» (частину обираєте за бажанням)
10. Ромео і Джульєтта, 2013
11. Вавилон,2006
12. «Поводир», 2013
13. Богдан-Зиновій Хмельницький, 2006 р.
14. Вогнем і мечем, 2006
4. Уявіть себе кінопродюсером. Який твір класичної або сучасної української літератури ви обрали б для екранізації? Яких акторів потрібно запросити на кастинг. Обгрунтуйте свій вибір?. Приготуйте письмово доповідь з цього питання.
4. Обов’язково переглянути короткометражний фільм «Кохайтеся чорнобриві та не з москалями...»- екранізація поеми Тараса ШЕВЧЕНКА --- "КАТЕРИНА"
"...казка про КАТЕРИНУ" (20 хвилин) // Електронний режим доступу https://www.youtube.com/watch?v=kZQzZwNXGMQ . "
Вміти аналізувати його (гра акторів, костюми, музичний супровід, якість відео, звуку тощо).
5. У додатках до підручника вміщено рекомендовані творчі завдання. Вам потрібно виконати одне на ваш вибір до одного із розділів «Жанри і стилі кіно», «Професії та школи у кінематографі», «Українське кіно» (сторінки 211-213) .


 Інтегрований курс «Громадянська освіта», 10 клас
І. Самостійно розглянути частину розділу IV. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту (с. 167-200)
Тема 1 Соціальні цілі економіки (повторити матеріал) Економіка як сфера життя людей. Економічні потреби та блага. Процеси, що забезпечують задоволення потреб: виробництво, розподіл, обмін і споживання)
Тема 2 Сталий розвиток
(Обмеженість ресурсів. Необхідність раціонального та ефективного використання ресурсів. Вплив діяльності людини на довкілля. Сталий розвиток як спосіб збереження довкілля.)
При вивченні цієї теми окрім підручника ознайомитись з документом «Цілі сталого розвитку: Україна» // Режим доступу http://un.org.ua/images/SDGs_NationalReportUA_Web_1.pdf. (розподілити серед однокласників по одній цілі сталого розвитку України. Підготувати по ній доповідь ).
Тема 3 Ринкова економіка (Розглянути принципи ринкової економіки. Кругообіг в ринковій економіці. Попит і пропозиція, ринкова ціна, конкуренція. Вміти відповідати на питання: Як працює ринкова економіка? Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів? Знати основні види податків та державні видатки.
Тема 4 Економіка домогосподарства ( Домашнє господарство як власник і споживач. Поняття про раціональне споживання. Права споживачів. Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження).
Тема 5 Підприємництво ( Розглянути, що таке підприємницька діяльність. Мета і соціальна відповідальність підприємця. Правовий захист бізнесу)
Теми 6, 7 будемо вивчати разом після відновлення занять у ліцеї.
ІІ. Написати твір-роздум на тему «Можливі шляхи економії ресурсів в Україні».
 
 Географія  Опрацювати $37-40, порівняти "Червону книгу України" та "Червону книгу світу". Які з українських видів занесені до  "Червоної книгу світу". Виділити види, які зустрічаються на території області і занесені до"Червоної книги України". Підготуватися до ТО $29-40. Розробити карту розміщення природних зон України. Визначити загальні закономірності зміни зон та чинники, що їх спричинили. Ознайомитися з темою "Ландшафти України"
 $26-28, $29-31. Нанести на карту України центри машинобудівного комплексу. Порівняти с країнами-сусідами. Виявити роль виробництва автомобілів та устаткування у Європі та світі (ТНК та їх місце в рейтингу).

16-20.03.20. Сформувати таблицю з країнами Європи і Азії за зразком.

30.03-03.04.20. Сформувати таблицю з країнами Океанії. Ознайомитись з економікою Австралії. Виділити основні напрямки економіки та передумови, що їх сформувало. Ознайомитися з країнами регіону Америка.

$29-34. Розробити карту країн Америки за показником розвитку ООН. Виявити закономірності розміщення країн з різним рівнем розвитку. Порівняти машинобудівний комплекс США, Канади та Бразилії.

 
 Астрономія      

1. Самостійно вивчити главу 2. Методи та засоби астрономічних досліджень. ($$11,12).

2. 23/03/20. За  підручником (Климишин, Крячко) самостійно докладно опрацювати матеріал про Сонце (параграфи 18, 19).

3. 05.04.20 Новий матеріал на наступний тиждень: параграф 20 (Сонячна активність) - ознайомче читання, параграф 21 (Звичайні зорі) - опрацювати докладно. Також пропоную дві домашні контрольні роботи: про Сонячну систему і про засоби досліджень та Сонце. Пропоную писати з голови 30 хвилин після вивчення матеріалу (якщо це виконано, позначити на роботі). Перевірятиму після карантину! Розбитися на варіанти діленням за модулем 3: у списку групи: 1-й, 4-й і т.д - 1-й варіант, 2-й, 5-й,.. - 2-й варіант, 3-й, 6-й,.. - 3-й.

4.12.04.20 Параграфи 22, 23 - Подвійні зорі. Змінні зорі. Контроль після наступного параграфа.

20.04.20. На цей тиждень завдання - параграф 24 - еволюція зір. Це один із найскладніших, найважливіших і найфізичніших параграфів. Пропоную також ознайомче читання настуного розділу (про нашу Галактику) і ще одну домашню контрольну роботу (про зорі) на випадок підведення підсумків за нашою дисципліною. Термін виконання роботи - 4 травня. Успіху! С.Л.

02.05.20. глава VI "Наша Галактика": параграфи 25, 26 - вчити докладно.

 Біологія, екологія

 Вивчити параграфи 44 - 46

Повторити 41-43

Зробити лабораторні роботи на сторінці :188; 191; 195; 207

 Вивчити параграфи 44 - 46

Практична робота сторінка 223

Відеоматеріали можно переглянути за посиланнями: відео1 і відео2, видео3

30.04.20. Відеоконференція четверг, 2 квітня о 14.00. Тест за матеріалам $$46,47.

Идентификатор конференции: 860 531 3636

 Вивчити параграфи 46 - 52

Повторити тему "Спадковість і мінливість".

 Вивчити параграф 54

Повторити тему "Сталий розвиток"

Онлайн пройти тест "Холланд" (Голланд).

 Фізика  Завдання здавати вчителю до 03.04.20 на електронну адресу khmelenko_ov@ukr.net

Завдання з фізики на період 16.03.20. - 22.03.20
Підручник Засекіна.
§ 45. Тема. Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
§ 46. Тема Другий закон Ньютона.
§ 47. Тема Третій закон Ньютона. Межі застосування класичної механіки.

І. Скласти конспект у робочому зошиті.
ІІ. Розв’язати задачі вправ 24 та 25.
Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту alexdnu@ukr.net. Завдання з розвязаними задачами надіслати до 22.03.20 включно.

Завдання з фізики на період 23.03.20. - 29.03.20
Підручник Засекіна.
§ 48. Тема. Закон всесвітнього тяжіння.
§ 49. Тема. Рух тіла під дією сили тяжіння. Прискорення вільного падіння.

І. Скласти конспект у робочому зошиті.
ІІ. Розв’язати задачі вправи 26. Та додаткові задачі до § 49 (дивись файл).
Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту alexdnu@ukr.net. Завдання приймаються до 29.03.20 включно.

 Завдання 2

Завдання з фізики на період  30.03.20 по 05.04.20 тут. Теорія -тут.

 

Фізика. 10 клас.
Завдання з фізики на період 16.03.20. - 22.03.20
Підручник Гельфгат.

§ 24. Тема. Насичена пара. Кипіння. Вологість повітря.
І. Скласти конспект у робочому зошиті.
ІІ. Розв’язати задачі до параграфа.
Вправа 24 Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту vasheruk@ukr.net. Завдання з розвязаними задачами надіслати до 22.03.20 включно.


§ 25. Тема. Рівновага фаз та фазові переходи.
І. Скласти конспект у робочому зошиті.
ІІ. Розв’язати задачі до параграфа.
Вправа 25. Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту vasheruk@ukr.net. Завдання приймаються до 22.03.20 включно.

Завдання з фізики на період 23.03.20. - 30.03.20
§ 26. Тема. Поверхневий натяг рідин. Змочування. Капілярні явища.

І. Скласти конспект у робочому зошиті.
ІІ. Розв’язати задачі до параграфа.
Вправа 26. Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту vasheruk@ukr.net. Завдання приймаються до 30.03.20 включно.Завдання з фізики на період 23.03.20. - 30.03.20

§ 26. Тема. Поверхневий натяг рідин. Змочування. Капілярні явища.

І. Скласти конспект у робочому зошиті.
ІІ. Розв’язати задачі до параграфа.

Вправа 26. Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту vasheruk@ukr.net.

Завдання приймаються до 30.03.20 включно.
§ 27. Тема. Властивості твердих тіл. Теплове розширення.
І. Скласти конспект у робочому зошиті.

1. Що таке анізотропія кристалів?
2. Механічні властивості твердих тіл.
3. Види деформацій.
4. Закон Гука.
5. Модуль Юнга.
6. Лінійний та об’ємний температурні коефіцієнти розширення.
ІІ. Розв’язати задачі до параграфа.

Вправа 27. Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту vasheruk@ukr.net.

Завдання приймаються до 30.03.20 включно.

Завдання з фізики на період 30.03.20. - 05.04.20

Завдання
Завдання з фізики на період 16.0320. - 22.03.20
Підручник Т.Засєкіна., Д.Засєкін. Фізика 11 клас.

§ 42. Тема. Відбиття світла. Дзеркала
І. Розглянути наступні питання та скласти конспект у робочому зошиті.
1. Закони геометричної оптики.
2. Закон відбиття світла.
3. Дзеркальне та дифузне відбиття.
4. Одержання зображень за допомогою дзеркал.
ІІ. Розв’язати задачі до параграфа.
Вправа 26 (6 задач). Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту vasheruk@ukr.net. Завдання приймаються до 21.03.20 включно.


§ 43. Тема. Заломлення світла
І. Розглянути наступні питання та скласти конспект у робочому зошиті.
1. Закон заломлення світла.
2. Повне відбиття.
3. Волоконна оптика.
ІІ. Розв’язати задачі до параграфа.
Вправа 27 (12 задач). Розв’язані задачі надіслати на електронну пошту vasheruk@ukr.net. Завдання приймаються до 21.03.20 включно.

Завдання з фізики на період 23.0320. – 29.03.20

Завдання

Завдання з фізики на період 30.03.20. - 05.04.20

Завдання

 Хімія  1.Законспектувати теоретичний матеріл & 30 та уроку 48, виконати уроки 38,39,40 (закінчити) та 48,49 зошита на друкованій основі.
2. Законспектувати теоретичний матеріл &26 та 32 та уроку 52, виконати завдання після параграфу 26 с.140, уроки 52 та 53 зошита на друкованій основі.
3.Законспектувати теоретичний матеріл & 31та уроків 41(амфотерні оксиди) та 54 (амфотерні гідроксиди) , виконати уроки 42 та 54 зошита на друкованій основі.
4. Додатково можно виконати завдання після параграфів підручника с.167-168 (&30), с. 180-181 (&32), с.173-174 (&31)
 1. Законспектувати теоретичний матеріл &24 -25, виконати уроки 38-39 зошита на друкованій основі.
2.Законспектувати теоретичний матеріл &26 -27, виконати уроки 40,41,42 зошита на друкованій основі.
3.Законспектувати теоретичний матеріл &29-30, виконати уроки 44-45 зошита на друкованій основі.
1. Законспектувати теоретичний матеріл &19 та уроків 34 та 35 зошита на друкованій основі, виконати завдання після параграфів, та в зошиті
2. Законспектувати теоретичний матеріл &20 та уроків 36 та 37 зошита на друкованій основі, виконати завдання після параграфів, та в зошиті.
3. Законспектувати теоретичний матеріл &22 та уроків 40, 41та 42 зошита на друкованій основі, виконати завдання після параграфів, та в зошиті

 1. Законспектувати теоретичний матеріл &24 та уроку 36 зошита на надрукованій основі.
2.&25 та урок 37 підручника доповнити слідуючим матеріалом

завдання1, завдання 2

3. Законспектувати теоретичний матеріл &26 та уроків 38 та 39 зошита на надрукованій основі, виконати завдання після параграфів, та в зошиті
4.Законспектувати теоретичний матеріл &27-28 та уроків 40 та 42 зошита на надрукованій основі, виконати завдання після параграфів, та в зошиті уроки 40, 41,42

 Англійська мова

Задания для 8 класса

1. Урок 49, 50 за 14.03
2. Урок 51, 52 за 16.03
3. Урок 53, 54 за 30.03

1. ex. 3, 4, 5, p. 129 (wr.); ex. 7, p. 130 (wr.); ex. 1,2 (wr.), 3, 4, p. 131; ex. 5, 7, p. 132, ex. 6 (tr.), p. 132; ex. 9, p. 133 (wr.) use the table "Make use of the phrases".
2. ex. 1, 2, p. 134 ( know the translation, answer the questions); ex. 1 - 3, p. 136, 137 (wr.); ! new vocabulary (know the words) p.108, 116, 120.
3. ex. 1, p. 140; ex. 2, 3 ( a - read, b - wr.); ex. 4, p. 141; ex. 6 (a, c), p. 142, 143; ex. 1, 3, 4, 5, p. 144-146 (wr.); to Paris next summer (know the words)
p. 140.
Пояснення к ex. 3: дієслова "may" та "might" вживаються в значенні припущення або можливості того, що трапиться у майбутньому ( в цьому значенні обидва в рівній мірі, тобто є синонимами). Такі речення мають теж саме значення, як і речення з дієсловом у майбутньому часі зі словами ‘perhaps, probably, maybe’.
Example: Джон, можливо, заробить гроші. - John may earn some money. = Perhaps/Maybe John will earn some money.
Кріс, можливо, поїде до Парижу.
Chris might go to Paris next summer. = Chris will probably go to Paris next summer.
Примітки: (wr.) після № сторінки усі вправи або після № вправи - виконати письмово; там де немає поміток виконати усно; підкреслені вправи та «! new vocabulary» - обов’язкові (на відмітку).

 

 Задания для 9 класса
1. Урок 51, 52 за 17.03
2. Урок 53, 54 за 31.03
1. ex. 1 - 5(a), p. 188-191 (listening); ex. 4 - 7, p. 193, 194 (Опрацювати "Grammar reference" p.255 - Future Simple, p. 256 - "going to", p. 253 - Present Continuous - for future arrangements).
2. ex.2 (a, b - prepare speaking), p. 195; ex. 3 (a, b), p. 196, 197; ex. 5 (listening), ex.6 (a), p. 199, 200; ex. 1, p. 200 (writing).
Примітки: підкреслені вправи - обов’язкові (на відмітку), граматику добре вивчити та бути готовими до тестових контрольних завдань за цією темою! Завдання для «listening» див. у папці!

listening1, listening2, listening3, listening4, listening5

Задания для 10 класса

1. Урок 51, 52 за 18.03
2. Урок 53, 54 за 01.04

1. ex. 1, 2, p. 198; ex. 6, 7 (wr.), p.201; ex. 1 - 5, p. 202, 203 (wr.); words p. 198, 202; Prepare "speaking" about your favourite sports.

2. ex. 1 - 6, p. 203-206 (wr.) study "Grammar Reference" in Appendix (loot at Contents p. 3); ex. 1 - 3, p. 207 (wr.); ex. 6, p. 208 (wr.); ex. 4, 5 (listening), p. 207, 208.

Примітки: (wr.) після № сторінки усі вправи або після № однієї вправи - виконати письмово; там де немає поміток виконати усно; підкреслено "speaking" та « new words» (вівчити) - виконати обов’язково (на відмітку). Завдання для «listening» див. у папці!

listening


 Задания для 11 класса
1. Урок 53, 54 за 14.03
2. Урок 55, 56 за 04.04
1. ex. 2, p. 196 (wr.); "word file" p. 202; ex. 4, 5, p. 203, 204; ex. 7, p. 205 (wr. Project (f. A-4) or Presentation); ex. 1, p. 206; ex. 4(a), p. 207 (wr.); ex. 1 - 5, p. 209.
2. ex. 2 (a, b), p. 210, 211; ex. 3, p. 211 (listening); ex. 6, p. 214 (just listen); ex. 4 (a - c), p. 212-213; ex. 1, p. 215; ex. 2, p.215, 216 (prepare "speaking" using the table at p. 231); ex. 4, p. 217 (reading, translating); "word file" p. 212, 215, 221.

listening1, listening2

         
         
         
         
         
         
         
         

Copyright © 2008 - 2010 ДОЛІФМП